section-952e697

Facility Management

Voor huurders en eindgebruikers van vastgoed bieden wij facility management aan om meer inzicht en sturing te geven in de huisvestingskosten. Door onze dienstverlening worden uw huisvestingskosten transparant en beheersbaar en kan dit bovendien leiden tot kostenbesparing. Bij ons bent u gegarandeerd van professioneel facility dienstverlening.

section-b045637
https://proficient.nl/wp-content/uploads/2022/01/Gebouw-Zuidas-Kantoor-800x1200.jpg
Advisering stook- & servicekosten

Proficient Technical Property Management kan op basis van haar expertise de aan u geleverde servicekosten ten behoeve van uw kantoor helder en gedetailleerd in beeld brengen.

Het volume, de indeling van het gebouw alsmede de prestaties, facility diensten en installaties van het gebouw zijn factoren die van significante invloed zijn op de uiteindelijke hoogte van de servicekosten. De stook- en servicekosten bestaan vaak voor bijna de helft uit energiekosten (nutsvoorzieningen) en voor de het overige deel uit kosten voor facility diensten, onderhoud en reparaties ten aanzien van het kantoorgebouw.

Na een gedegen onderzoek stellen wij voor u een rapport op, voorzien van constateringen en aanbevelingen over de aan u geleverde servicekosten. Ons onderzoek draagt bij aan de kwaliteit van uw secundaire bedrijfsprocessen, waardoor u zich volledig kunt concentreren op uw primaire bedrijfsprocessen.

section-b8fe573
https://proficient.nl/wp-content/uploads/2022/01/Gebouw-gevel-Zuid-800x600.jpg
Service Management

Proficient Technical Property Management neemt bij service management graag het complete service management van u over. Dit omdat onze overtuiging is dat het in veel gevallen goedkoper en beter kan. Wij zullen uw ingekochte diensten en leveringen beoordelen en waar nodig opnieuw marktconform aanbesteden. Wij beschikken over voldoende ervaring, kengetallen en een jaarlijkse leveranciersbeoordeling, zodat wij kunnen aanbesteden tegen de beste prijs-kwaliteitsverhouding passend bij uw wensen.